مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-15فرهنگي

جزایر عجایب هفتگانه قشم میزبان تئاتر می شود


جلسه مشترک مدیرکل هنرهای نمایشی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به منظور بررسی و برنامه ریزیِ بزرگداشت روز ملی هنرهای نمایشی، - در جزیره قشم روز یکشنبه 22 اسفندماه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی و مهدی سلامتی هرمزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، به منظور بررسی امکان برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی هنرهای نمایشی در منطقه آزاد اقتصادی جزیره عجایب هفتگانه قشم تشکیل جلسه دادند.

کاظم نظری با اشاره به ظرفیت خاص و استثنایی منطقه آزاد قشم و فرهنگ مردم این منطقه گفت: پیشنهاد می کنم هم زمان با عید سعید فطر، در مراسم بزرگداشت روز جهانی و ملی تئاتر- که بهار هنری است - اتفاق ویژه ای برای تئاتر بیفتد و شاهد برگزاری این مراسم در منطقه آزاد قشم که دارای ظرفیت های مناسب است، باشیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی همچنین به بُعد گردشگری قشم و هم جواری آن با کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد قشم از جمله مواردی است که این منطقه را به شکل منحصربه فردی درآورده است.

هم جواری قشم با تنگه هرمز و مرز آبی با کشورهای همسایه در خلیج فارس و حضور گردشگران می تواند باعث تبلیغ و معرفی هنر و تئاتر کشور ما به دنیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزایر عجایب هفتگانه قشم میزبان تئاتر می شود

جزایر عجایب هفتگانه قشم میزبان تئاتر می شود