مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-15سياسي

ضرورت نظارت دقیق فرمانداران بر امور ایثارگران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت دقیق فرمانداران بر امور ایثارگران حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران را تسریع می کند.

- رضا پارسیان نژاد با هدف رفع مشکلات ایثارگران در اولین مقصد سفر شهرستانی به دیدار فرماندار دنا رفت و ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت: امروز مابه برکت خون هزاران شهید و صبوری پدران و مادران و فرزندان شهدا و ایثارگران در امنیت و آرامش بسر می بریم و قدردان آنها هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظارت دقیق فرمانداران بر امور ایثارگران حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران را تسریع می کند.

وی تصریح کرد: فرمانداران با اولویت قراردادن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توانند این فرهنگ متعالی را در سایر ادارات نهادینه کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه وبویراحمد حمد خطاب به فرماندار شهرستان دنا گفت: امروز بزرگترین بحران جامعه ایثارگران اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان است که توجه ویژه فرماندار شهرستان را می طلبد.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر تک تک ملت دارند و شرمنده آنها هستیم و هر چه آنها را تکریم و خدمت کنیم کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت دقیق فرمانداران بر امور ایثارگران

ضرورت نظارت دقیق فرمانداران بر امور ایثارگران