مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-15سياسي

محمدیاری: منابع طبیعی استان گیلان آسیب دیدگان تندباد اخیر را حمایت کند


نماینده مردم تالش در مجلس یازدهم خطاب به ریاست منابع طبیعی استان گیلان گفت: مساعدت لازم را برای حمایت و کمک به آسیب دیدگان تندباد اخیر انجام داده و آنها را مورد ملاطفت خود قرار دهید.

- نماینده مردم تالش در مجلس یازدهم خطاب به ریاست منابع طبیعی استان گیلان گفت: مساعدت لازم را برای حمایت و کمک به آسیب دیدگان تندباد اخیر انجام داده و آنها را مورد ملاطفت خود قرار دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تقدیر از اقدامات تلافی جویانه و بازدارنده سپاه پاسداران، این اقدام را نشان از اقتدار و بالندگی نظام و موجب افتخار دانست.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همچنین اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی در اعدام دسته جمعی شهروندان شیعی نشان از استیصال و زبونی این رژیم دارد که آن را محکوم می کنیم.

نماینده مردم تالش در مجلس یازدهم تصریح کرد: دو ماه است که از وزش تندباد در غرب استان گیلان می گذرد، اما تاکنون مسئولان مربوطه حتی یک اصله درخت در اختیار مستمندان و نیازمندان قرار نداده اند.

بنابراین لازم می دانم به ریاست منابع طبیعی استان گیلان تذکر دهم تا همکاری و مساعدت لازم را برای حمایت و کمک به آسیب دیدگان این عرصه انجام داده و آنها را مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری: منابع طبیعی استان گیلان آسیب دیدگان تندباد اخیر را حمایت کند

محمدیاری: منابع طبیعی استان گیلان آسیب دیدگان تندباد اخیر را حمایت کند