مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-15سياسي

آغاز هفدهمین همایش دکترین مهدویت در مسجد مقدس جمکران


هفدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در آستانه نیمه شعبان با پیام آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی، در مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، هفدهمین همایش دکترین مهدویت با حضور علما، طلاب، پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در آستانه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران آغاز به کرا کرد.

حجت الاسلام محمدصابر جعفری دبیر هفدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در ابتدای این همایش با اشاره به اینکه 120 مقاله به این همایش ارسال شده است، اظهار کرد: در روز همایش 16 مقاله برتر ارایه و نیز چکیده همه مقالات در یک کتاب منتشر می شود.

وی ادامه داد: هفدهمین دوره این همایش با موضوع انتظار، گام اول طرح کلی حرکت رهبران الهی در چهار محور در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مجید پورسیدآقایی رییس موسسه آینده روشن نیز در ادامه این همایش، بیان کرد: موضوع و شعار محوری همایش امسال انتظار است.

وی، آماده سازی جهان برای ظهور منجی را مصداق اصلی انتظار دانست و ابراز: مساله انتظار نیازمند اقداماتی است که امام راحل با پایه ریزی انقلاب اسلامی انجام داد.

وی ابراز داشت: در زمینه مهدویت حجم کارهای انجام نشده در مقابل اقدامات انجام شده مانند قطره ای در برابر اقیانوس است و در این زمینه در مرتبه اول وظیفه حوزه های علمیه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفدهمین همایش دکترین مهدویت در مسجد مقدس جمکران

آغاز هفدهمین همایش دکترین مهدویت در مسجد مقدس جمکران