مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-15اقتصادي

بازه زمانی برای اجرای طرح های سرمایه گذاری تعیین شود


طرح های سرمایه گذاری که مجوزهای لازم را دریافت می کنند، باید در بازه زمانی تعیین شده از سوی کارشناسان حوزه های تخصصی مربوطه اجرا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان ظهر امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی اظهار کرد: باید قابلیت اجرایی طرح ها در بازه زمانی مشخص کارشناسی شده و طرح ها حتما در این مهلت اجرا شوند.

وی افزود: برای جلوگیری از پراکندگی واحدهای تولیدی در نقاط مختلف شهرها، لازم است واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی متمرکز شده و سرمایه گذاران نیز به این بخش هدایت شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: آن دسته از طرح هایی که دارای توجیه نبوده باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و طرح سرمایه گذاری دیگری که دارای توجیه باشد، جایگزین شود.

میرجعفریان با اشاره به ارائه طرح های توسعه پایدار روستایی، توجه به توانمندی های روستاها برای خوداشتغالی و اجرای اشتغال خانگی را مورد تاکید قرار داد.

   وی تصریح کرد: مجریان طرح ها در این خصوص می توانند با شناسایی افراد واجد شرایط و اخذ تسهیلات از نهادهای حمایتی، در ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای نیازمند روستایی اقدام کنند.

معاون استاندار اردبیل در ادامه این جلسه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازه زمانی برای اجرای طرح های سرمایه گذاری تعیین شود

بازه زمانی برای اجرای طرح های سرمایه گذاری تعیین شود