مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-15سياسي

مجلس باید با نظارت، مراقب معیشت مردم در آستانه عید باشد


فرصت طلبان با به بازی گرفتن معیشت مردم از نبود نظارت سوءاستفاده کرده و مجلس باید با نظارت خود بر دستگاه های اجرایی مراقب معیشت مردم در آستانه عید نوروز باشد.

- ، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه 24 اسفندماه)، در تذکر شفاهی خود، جنایات رژیم آل سعود و کشتار غیرانسانی 81 نفر از شهروندان این کشور را محکوم کرد و گفت: از علمای شیعه خواستاریم با محکومیت این اقدام ددمنشانه، موجب حرکت آزادگان عالم شده تا حرمین شریفین از شر آل سعود آزاد شود.

فلاحی با اشاره به اینکه مصوبات امروز مجلس از اولویت های زندگی مردم نبود، بیان کرد: امروز با مشکلات عدیده معیشتی مواجه هستیم که جا دارد دولت و مجلس به این مسائل در کف بازار بپردازند.

متاسفانه فرصت طلبان با به بازی گرفتن معیشت مردم، از نبود نظارت سوءاستفاده کرده و مجلس نیز باید در نظارت خود بر دستگاه های اجرایی مراقب معیشت مردم در آستانه عید نوروز باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: کشورهای منطقه که به رژیم صهیونیستی پایگاه های جاسوسی یا لانه مخفی می دهند، بدانند چنانچه در این پایگاه ها، اقدامی خلاف امنیت نظام اسلامی صورت بگیرد، امنیت آنها به خطر خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید با نظارت، مراقب معیشت مردم در آستانه عید باشد

مجلس باید با نظارت، مراقب معیشت مردم در آستانه عید باشد