مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-15سياسي

تبلیغات دوگانه جامعه جهانی در بمباران حلبچه


رییس شورای شهر تهران در یادآوری سالروز بمباران حلبچه از این روز به عنوان صفحه ای ننگین در تاریخ حزب بحث عراق یاد کرد.

- ، مهدی چمران در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک فرارسیدن نوروز و همچنین ولادت با سعادت امام زمان گفت: 25 اسفند سالروز بمباران شیمیایی حلبچه توسط رژیم سفاک صدام است که بخشی از خاک و مردم خود را به شدیدترین وجه ممکن به خاک و خون کشید.

رییس شورای شهر تهران با ذکر خاطره ای از آن واقعه گفت: شاید چند ساعت پس از این فاجعه به آنجا رسیدیم و شاهد صحنه های غم انگیز فراوانی بودیم که نمی شود، بازگو کرد.

بمباران حلبچه فاجعه بزرگی بود که در آن، حکومت صدام مردم خود را بخاطر اینکه به جمهوری اسلامی روی خوش نشان دادند و از نیروهای ما استقبال کرده بودند، این چنین بمباران شیمیایی کرد و کسی به او چیزی نگفت! چمران در همین راستا افزود: این دوگانگی که امروز در تبلیغات جهانی می بینیم در آن زمان هم رواج داشت.

اگر در جمهوری اسلامی دست کسی زخمی می شد همه جا می نوشتند، اما صدام چنین کرد و خاک ما را نیز بمباران شیمیایی کرد، آنچنان که هنوز در سردشت عده ای از آسیب دیدگان بمباران شمیایی زنده هستند.

رییس شورای شهر تهران عنوان کرد: همچنین خود شاهد بمباران های شیمیایی در خرمشهر و جزیره مجنون بودم اما کسی به صدام چیزی نگفت و حتی آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات دوگانه جامعه جهانی در بمباران حلبچه

تبلیغات دوگانه جامعه جهانی در بمباران حلبچه