مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-15سياسي

رونمایی از داروی دیابت «اورتی هرب» پژوهشگاه گیاهان دارویی


با حضور رییس جهاددانشگاهی و قائم مقام دبیر ستاد گیاهان دارویی کشور از جدیدترین داروی «کنترل قند خون در دیابت نوع 2» با برند اورتی هرب رونمایی شد.

- رونمایی از داروی دیابت اورتی هرب پژوهشگاه گیاهان دارویی با حضور رییس جهاددانشگاهی و قائم مقام دبیر ستاد گیاهان دارویی کشور از جدیدترین داروی کنترل قند خون در دیابت نوع 2 با برند اورتی هرب رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (24 اسفندماه) با برگزاری مراسمی با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد این نهاد و مهندس ابراهیمی، قائم مقام دبیر ستاد گیاهان دارویی کشور در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی از محصول تجاری با برند اورتی هرب با اندیکاسیون کنترل قند خون در دیابت نوع 2 رونمایی شد.

بر طبق آخرین آمار، 460 میلیون نفر در دنیا به دیابت مبتلا هستند و در ایران 11 درصد افراد بالای 25 سال، معادل 5 و نیم میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند.

آمار بالای ابتلا به دیابت در کشور، لزوم توسعه دانش فنی در زمینه تولید محصولات درمانی در این حوزه را کاملا توجیه می کند.

در کارآزمایی بالینی دوسوکور تصادفی شده با کنترل دارونما، انجام شده توسط محققان پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی بر روی دو گروه 46 نفره از بیماران مبتلا به قند خون مشخص شده است که مصرف پودر عص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از داروی دیابت «اورتی هرب» پژوهشگاه گیاهان دارویی

رونمایی از داروی دیابت «اورتی هرب» پژوهشگاه گیاهان دارویی