مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-15سياسي

فعالیت 2 هزار و 580 گروه جهادی در استان اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسن عجمی، مسوول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در سال 79 بسیج سازندگی در سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شد و امروز شاهد حرکت های بزرگ این نهاد در ابعاد محتلف هستیم.

  وی با اشاره به صحبت رهبر انقلاب که فرمودند ما جز با کار جهادی و انقلابی نمی توانیم این کشور را به سامان برسانیم و با کارهای جهادی بن بست ها شکسته می شود، گفت: رهبر انقلاب سال 98، در توصیه های 9گانه ، تکلیف گروه های جهادی در سطح کشور را مشخص کردند و این حرکت جهادی به جریان جهادی تبدیل شد.

عجمی با بیان اینکه 2 هزار و 580گروه جهادی در استان اصفهان وجود دارد که در 10 استان فعالیت می کنند، بیان کرد: گروه های جهادی به غیر از استان اصفهان در استان های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، ایلام، کرمانشاه، کردستان، خراسان شمالی و مازندران کار می کنند و گروه های جهادی در سطح استان در 28 ناحیه مقاومت فعال هستند که 600 روستا را در سطح استان تحت پوشش قرار دادند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی اصفهان گفت: ما یک مجمع عمومی در سطح استان، شورای جهادی در سطح شهرستان و مجمع جهادی در سطح کشور داریم که با حضور گروه های جهادی شهرستان ها و برگزاری انتخابات بین آن ها، شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 هزار و 580 گروه جهادی در استان اصفهان

فعالیت 2 هزار و 580 گروه جهادی در استان اصفهان