مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-15سياسي

قاضی زاده هاشمی: ماموریت اصلی ما فرهنگ سازی جهاد تبیین برای جوانان است


نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مجامع مردمی و گروه های اجتماعی، سازمان ها و ارگان های نهادهای سه گانه مخاطب جهاد تبیین هستند و لازم است فرهنگ سازی این گفتمان برای جامعه به خصوص جوانان ماموریت اصلی ما باشد.

- نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مجامع مردمی و گروه های اجتماعی، سازمان ها و ارگان های نهادهای سه گانه مخاطب جهاد تبیین هستند و لازم است فرهنگ سازی این گفتمان برای جامعه به خصوص جوانان ماموریت اصلی ما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از اقدام قاطع و مقتدرانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب در هدف قراردادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها در اربیل عراق که اقدامی مبتنی بر منشور ملل متحد است و در جهت تامین امنیت و آرامش مردم ایران می باشد تشکر می کنم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: به عنوان عضو کمیسیون فرهنگی و همچنین عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 تاکید نمایم در هیچ کدام از این دو کمیسیون مصوبه ای مبنی بر اختصاص بودجه ای برای جهاد تبیین نداشته ایم و دو پیشنهاد در قالب اصلاح کل و الحاق به بند (ی) تبصره 6 لایحه بودجه 1401 کل کشور در صحن مجلس مطرح شد که هر دو کمیسیون با آن مخالف بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: ماموریت اصلی ما فرهنگ سازی جهاد تبیین برای جوانان است

قاضی زاده هاشمی: ماموریت اصلی ما فرهنگ سازی جهاد تبیین برای جوانان است