مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-15سياسي

8600 خانوار مددجوی کردستانی مستاجر هستند


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کردستان گفت: 8 هزار و 600 خانوار مددجوی این نهاد در استان در خانه های استیجاری زندکی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کردستان ظهرامروز در نشست و دیدار با فرماندار سقز خواستار اختصاص زمین در روستاهای حاشیه شهرها و مساعدت خیران برای ساخت مسکن مددجویان شد، اظهار کرد: فقر مسکن به شدت خانواره های زیرپوشش این نهاد را آزار می دهد و باید از ظرفیت خیرین شهرستان سقز برای مسکن مددجویان استفاده کرد.

وی عنوان کرد: پرداخت وام خیران از محل صندوق ولایت از ظرفیت های مناسب این نهاد برای مددجویان است و تاکنون خیران 15 میلیارد ریال در این صندوق سپرده گذاری نموده اند که یک برابر آن نیز توسط مرکز واریز می شود.

طوسی ادامه داد: در سال جدید برنامه های خوبی در سطح شهرستان های استان کردستان به ویژه در شهرستان سقز در زمینه اشتغال مدد جویان و نیز ساخت مسکن در دست است.

فرماندار سقز هم در این نشست با اشاره به اینکه، خانوارهای زیادی در شهرستان سقز تحت پوشش این نهاد هستند، خواستار افزایش تسهیلات مسکن و کمک معیشتی به آنان شد.

کامیل کریمیان با اشاره به فقر مسکن و بد مسکن بودن برخی از مددجویان، تصریح کرد: ساخت مسکن و توانمندسازی مددجویان باید به جد مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8600 خانوار مددجوی کردستانی مستاجر هستند

8600 خانوار مددجوی کردستانی مستاجر هستند