مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-15سياسي

رییسی: نویسندگان حقایق دفاع مقدس و حرکت شهید سلیمانی را تاریخ نگاری کنند


رییس جمهور با اشاره به اینکه بسیاری از حقایقی که دسیسه های دشمن را برای مردم روشن می کند به وسیله نگارش محقق می شود، گفت: امروز یکی از وظایف نویسندگان و محققان تاریخ نگاری است و باید حقایق دفاع مقدس و حرکت شهید سلیمانی را تاریخ نگاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه سی و نهمین جایزه کتاب سال و بیست و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید پارسانیا دبیر علمی جایزه بیست و نهم کتاب سال، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از اعضای هیأت دولت، تعدادی از نمایندگان مجلس، ناشران، برگزیدگان و اصحاب رسانه در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم رییس جمهور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از برگزارکنندگان این نشست، ابراز امیدواری کرد: این رویداد علمی بتواند ضمن ایجاد ارتباطات علمی و فرهنگی و اجتماعی بهترین آثار را معرفی کند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه این رویدادهای علمی و فرهنگی در کشور می تواند استعدادهای برتر را معرفی کند، افزود: با حمایت از استعدادهای برتر علمی و فرهنگی می توانیم روز به روز شاهد رشد علمی و فرهنگی در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: نویسندگان حقایق دفاع مقدس و حرکت شهید سلیمانی را تاریخ نگاری کنند

رییسی: نویسندگان حقایق دفاع مقدس و حرکت شهید سلیمانی را تاریخ نگاری کنند