مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-15اقتصادي

تأکید دادستان سمنان بر افزایش نظارت بر تأسیسات گردشگری


دادستان مرکز استان سمنان خواستار افزایش نظارت بر تأسیسات گردشگری و واحدهای خدمات رسان به مسافران نوروزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، محمدشریف ابراهیمی، دادستان مرکز استان سمنان در بازدید از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: برای حقوق مردم باید اهمیت ویژه قائل شد و قانون گذار برای حقوق عامه وظیفه بر عهده دادستانی گذاشته است.

دادستان مرکز استان سمنان بر کنترل قیمت ها به ویژه در تأسیسات گردشگری و واحدهای مرتبط با ارزاق مردم و کنترل و نظارت مستمر این مراکز تأکید کرد.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه نباید حقی از مردم ضایع شود، گفت: باید خدمات حوزه راه و راهداری در زمینه نصب علائم هشداردهنده جاده ای مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد.

او با بیان اینکه خدمات رسانی به حادثه دیدگان جاده ای باید با سرعت عمل و هماهنگی بیشتری انجام شود، ادامه داد: بعد وقوع حادثه، آتش نشانی، پلیس و سایر دستگاه های مرتبط باید سرعت بیشتری به کار بدهند و مجهز و هماهنگ باشند.

دادستان مرکز استان سمنان از استان سمنان به عنوان دروازه عبور زائران حرم مطهر امام رضا (ع) یاد کرد و گفت: استان دارای جاذبه های گردشگری بالایی است و این ظرفیت ها نیاز به اطلاع رسانی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید دادستان سمنان بر افزایش نظارت بر تأسیسات گردشگری

تأکید دادستان سمنان بر افزایش نظارت بر تأسیسات گردشگری