مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-15اقتصادي

افزایش بیش از 50 هکتار به محدوده شهر رزن/مدیران نمونه تقدیر شدند


به زودی بیش از 50 هکتار به محدوده این شهر اضافه خواهد شد که در این صورت تامین زمین برای ساخت مسکن تا 50 سال آینده حل می شود.

- علی اصغر غفاری آثار سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رزن، تأمین مسکن را یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم برشمرد و گفت: به همین منظور در شهر رزن به زودی بیش از 50 هکتار به محدوده این شهر اضافه خواهد شد که در این صورت تأمین زمین برای ساخت مسکن تا 50 سال آینده حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ساخت و ساز در تعاونی مسکن ایثارگران حل شده و در تلاش هستیم در ابتدای سال آینده نیز صدور مجوز ساخت ساز برای تعاونی مسکن بهداشت و درمان حل شود.

فرماندار رزن خاطرنشان کرد: برنامه ویژه ای نیز برای ساخت ساز در روستاها پیش بینی شده و قرار است تا طرح بازنگری طرح هادی روستاها اجرا و با الحاق زمین جدید مشکل تأمین زمین برای ساخت مسکن حل شود.

وی، یکی از نقطه های حادثه خیز شهرستان که در سه سال گذشته 6 نفر در این نقطه فوت کرده اند را مسیر روستای امیریه عنوان کرد و گفت: با پیگیری صورت گرفته بالغ بر 10 میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح نقطه حادثه خیز امیریه پیش بینی شده تا به صورت اصولی این مسیر اصلاح شود.

فرماندار رزن افزود: با توجه به ابلاغ تسهیلات اشتغال تبصره 18 در سال آینده مدیران نسبت به تشکیل پرونده و اطلاع رسانی به مردم برای جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 50 هکتار به محدوده شهر رزن/مدیران نمونه تقدیر شدند

افزایش بیش از 50 هکتار به محدوده شهر رزن/مدیران نمونه تقدیر شدند