مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-15اجتماعي

شکوفایی دانش آموزان عشایر ارسباران در اوج محرومیت


مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی از شکوفایی دانش آموزان عشایر ارسباران در اوج محرومیت خبر داد و گفت: دانش آموزان این مناطق با وجود سختی ها و محرومیت منطقه، - خبرنگار مهر ، کتاب سیمای روستایی و عشایری قره داغ حاصل ثبت 11 سال زندگی روستایی و عشایری منطقه ارسباران به مناسبت روز جوان و نیمه ی شعبان صبح سه شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اهر رونمایی شد.

کتاب سیمای روستایی و عشایری قره داغ حاصل چندین سال از زندگی روستایی و عشایری در قاب دوربین سعید قاسمی است و عکس های این کتاب از سال 1389 شروع شده به طوری که بعضی از سنت های و آداب های ثبت شده با گذشت زمان روبه فراموشی سپرده شده بود.

این کتاب در 180 صفحه به صورت فارسی و انگلیسی توسط انتشارات فرخزاد و با ترجمه ی انگلیسی توسط حامد زارعی در تیراژ 500 جلد به چاپ رسیده است.

مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی در آیین رونمایی از کتاب سیمای روستایی و عشایری در قره داغ افزود: زیبایی های مناطق عشایری منطقه ی ارسباران قابل وصف نیست، با این حال سعید قاسمی جلوه های زیباتری از آن را به نمایش درآورده است.

سید محمدحسن آل هاشم با اشاره به این که حمایت از اثر هنری که زندگی روستایی و عشایری را نشان می دهد قابل تقدیر است، گفت: ذات منطقه ی قره داغ، نخبه پروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی دانش آموزان عشایر ارسباران در اوج محرومیت

شکوفایی دانش آموزان عشایر ارسباران در اوج محرومیت