مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-15سياسي

آموزش توانمندی ویژه راهنمایان گردشگری یزد برای نوروز 1401


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندی ویژه راهنمایان گردشگری نوروز 1401 خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندی ویژه راهنمایان گردشگری نوروز 1401 خبر داد.

هما خورشیدی روز سه شنبه 24 اسفندماه با اعلام این خبر، افزود: این کارگاه آموزشی با حضور 50 نفر از راهنمایان گردشگری یزد در محل باغ دولت آباد برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی هر چه بیشتر راهنمایان گردشگری با اصول بهداشت سفر، سلامت گردشگران و پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط کرونا عنوان کرد.

معاون گردشگری استان با اشاره به اینکه این دوره توانمندسازی به منظور بازآموزی راهنمایان گردشگری فعال در ایام نوروز و با محوریت انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان برگزار شده است، ادامه داد: در این کارگاه مباحثی نظیر پروتکل های بهداشتی سفر، سلامت گردشگران، آشنایی راهنمایان گردشگری با مراکز بهداشتی و سلامت برای مواقع ضروری مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان، در نوروز 401، بیش از 50 نفر از راهنمایان گردشگری یزد در دو نوبت کاری به راهنمایی گردشگران در اماکن و بناهای تاریخی استان می پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش توانمندی ویژه راهنمایان گردشگری یزد برای نوروز 1401

آموزش توانمندی ویژه راهنمایان گردشگری یزد برای نوروز 1401