مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-15اجتماعي

مبنای تحولات آموزش و پرورش در سال 1401 بیانیه گام دوم انقلاب است


استاندار یزد مبنای تحولات حوزه آموزش و پرورش در سال 1401 را بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ذیل آن سند تحول آموزش و پرورش خواند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد مبنای تحولات حوزه آموزش و پرورش در سال 1401 را بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ذیل آن سند تحول آموزش و پرورش خواند.

مهران فاطمی در نشست شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان برگزار شد، اساس شعار دولت سیزدهم را تحول عنوان و خاطر نشان کرد: مبنا و اساس تحول حوزه آموزش و پرورش در سال 1401 بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ذیل آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در این راستا باید برش استانی و شهرستانی آن تهیه و اجرایی شود.

وی با بیان این که عمده تمرکز جلسات شورای آموزش و پرورش استان باید بر توسعه زیرساخت های آموزشی و تربیتی دانش آموزان قرار گیرد تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا تاثیرات سوءقابل توجهی به تحقق اهداف آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش وارد کرده است که لازمه جبران بخشی از خسارت های ناشی از آسیب های کرونا ،اتخاذ تدابیر اساسی در راستای تقویت قوه خلاقیت دانش آموزان و نشاط فکری، علمی و آموزشی آنهاست.

استاندار در بخش دیگری از سنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر غلامحسین دشتی از نخبگان ارزشمند انقلابی و رییس فقید شورای اسلامی شهر یزد گفت: دکتر دشتی تمام عمر خود را مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای تحولات آموزش و پرورش در سال 1401 بیانیه گام دوم انقلاب است

مبنای تحولات آموزش و پرورش در سال 1401 بیانیه گام دوم انقلاب است