مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-15سياسي

پویش مردمی ستاره های زمین در ماه مبارک رمضان اجرا می شود


عضو شورای مردمی جلسات خانگی قرآن کریم از اجرای پویش مردمی ستاره های زمین با هدف ترویج و گسترش فرهنگ جلسات خانگی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی با اشاره به جزییات برگزاری این پویش اظهار داشت: این اقدام به همت فعالان قرآنی سراسر کشور و با همکاری ارگان ها و نهادهای فرهنگی در دو بخش میدانی و رسانه ای به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: بر این اساس تولیدات رسانه ای و گرافیکی متعدد و متنوعی جهت انتشار در رسانه ملی، بیلبوردهای شهری و فضای مجازی آماده شده و همچنین طرح های متنوعی در سطح استان ها جهت فراگیر شدن این مهم طراحی و اجرا می شود.

حسینی وجه نامگذاری این پویش را بر اساس روایت شریفه ای از امیرمؤمنان علی (ع) عنوان کرد و گفت: حضرت علی (ع) فرمودند: خانه ای که در آن قرآن خوانده شود و ذکر خدای عزوجل در آن شود، برکت بسیار گردد و فرشتگان در آن بیایند و شیاطین از آن دور شوند و برای اهل آسمان می درخشد، آن چنان که ستارگان برای اهل زمین می درخشند.

و خانه ای که در آن قرآن خوانده نشود و ذکر خدای عزوجل در آن نشود، برکت آن کاسته شود و فرشتگان از آن دور شوند و شیاطین در آن حاضر گردند.

(اصول کافی، ج 2، ص 498) وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توسعه محافل انس با قرآن تاکید و سال 1398 بیان کردند به نظر من یکی از کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مردمی ستاره های زمین در ماه مبارک رمضان اجرا می شود

پویش مردمی ستاره های زمین در ماه مبارک رمضان اجرا می شود