مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-15سياسي

بازدید نمایندگان قوه قضاییه از انبارهای اموال تملیکی و گمرک در بندرشهید رجایی


نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در جریان بازدید از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بندر شهید رجایی بندرعباس، تاکید کرد که کانتینرهای متروکه مربوط به سال 1400 نیز باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

- نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در جریان بازدید از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بندر شهید رجایی بندرعباس، تاکید کرد که کانتینرهای متروکه مربوط به سال 1400 نیز باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در راستای پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، قاسم رسولی فاضل نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی به همراه عباس پوریانی حاکم شرع در این سازمان از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کردند.

رسولی فاضل نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در حاشیه این بازدید در نشست تخصصی با رییس کل دادگستری هرمزگان، ناظر گمرکات استان و نمایندگان دیگر سازمان های مربوطه در خصوص کالاهای رسوبی در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال شرایط انجام تشریفات کالاهای متروکه و آمارهای اعلامی بسیار مطلوب و نسبت به سنوات قبل قابل مقایسه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نمایندگان قوه قضاییه از انبارهای اموال تملیکی و گمرک در بندرشهید رجایی

بازدید نمایندگان قوه قضاییه از انبارهای اموال تملیکی و گمرک در بندرشهید رجایی