مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-15سياسي

اعدام 81 تن از مسلمانان مظلوم ماهیت حقیقی رژیم سفاک سعودی را برملا کرد


نماینده ولی فقیه در سپاه  در پیامی، جنایت ضد بشری رژیم آل سعود در اعدام 81 تن از مسلمانان مظلوم سرزمین حجازرا محکوم کرد و گفت: این جنایات ماهیت حقیقی رژیم سفاک و تروریستی سعودی را برملا کرد.

- نماینده ولی فقیه در سپاه  در پیامی، جنایت ضد بشری رژیم آل سعود در اعدام 81 تن از مسلمانان مظلوم سرزمین حجازرا محکوم کرد و گفت: این جنایات ماهیت حقیقی رژیم سفاک و تروریستی سعودی را برملا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، در پی اقدام رژیم آل سعود در اعدام 81 تن از مسلمانان مظلوم سرزمین حجاز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی این جنایت ضد بشری را محکوم کرد .

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم اقدام رژیم آل سعود در اعدام 81 تن از مسلمانان مظلوم سرزمین حجاز که در ردیف بزرگترین جنایات و اعدام های دسته جمعی دوره معاصر به شمار می رود ،پرده از چهره واقعی مدعیان دفاع از حقوق بشر و مدعیان خدمت به حرمین شریفین کنار زد و ماهیت حقیقی رژیم سفاک و تروریستی سعودی را برملا کرد.

این جنایت وحشیانه و دردآور لکه ننگی پاک ناشدنی و فراموش نشدنی را در کارنامه مملو از جنایت پیشگی رژیم سعودی ثبت کرد و از این پس در کنار جنایات و شرارت های رژیم صهیونیستی از آن یاد خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام 81 تن از مسلمانان مظلوم ماهیت حقیقی رژیم سفاک سعودی را برملا کرد

اعدام 81 تن از مسلمانان مظلوم ماهیت حقیقی رژیم سفاک سعودی را برملا کرد