مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-15اقتصادي

هتل ها در نوروز افزایش قیمت ندارند


رییس جامعه هتلداران یزد با بیان این که هتل های استان در نوروز افزایش قیمتی نداشته اند، گران بودن سفر به یزد را تنها تبلیغات سوء فضای مجازی خواند.

- سید امیر ناصر طباطبایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آمادگی کامل مراکز اقامتی مجاز استان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی، گفت: آخرین افزایش نرخ هتل ها و مراکز اقامتی مجاز در یزد مربوط به مهرماه بوده است و هیچ افزایش قیمتی برای شب عید نداریم و مطالب منتشر شده مبنی برای گران بودن سفر به یزد یا هزینه های هتلها، تنها تبلیغات سوء فضای مجازی است.

وی با توصیه به پرهیز مسافران از اقامت در اماکن غیرمجاز، خاطرنشان کرد: قطعاً اخذ هزینه های گزاف توسط مراکز اقامتی غیرمجاز یا از سوی آژانس های مسافرتی، ارتباطی با جامعه هتلداران ندارد ولی در عین حال، میراث فرهنگی با همکاری جامعه هتلداران استان با صدور مجوز موقت برای خانه های مسافر تلاش دارد تا تمامی ظرفیت ها و امکانات اقامتی و پذیرایی استان را برای استقبال از مسافران نوروزی مهیا کند.

طباطبایی در ادامه اعلام کرد: هم اکنون استان یزد دارای 57 هتل با ظرفیت 3835 تخت، 19 بومگردی با ظرفیت 762 تخت، تعداد 158 بوم گردی با ظرفیت 2915 تخت، 43 اقامتگاه سنتی با 1423 تخت، 138 خانه مسافر با تعداد 1424 تخت، یک هتل آپارتمان با ظرفیت 90 تخت و دو متل با تعداد 86 تخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل ها در نوروز افزایش قیمت ندارند

هتل ها در نوروز افزایش قیمت ندارند