مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-15اقتصادي

رشد حدود 97 درصدی اعتبارات احداث بزرگراه در سیستان و بلوچستان


مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رشد حدود 97 درصدی اعتبارات احداث بزرگراه و راه اصلی در سالجاری در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاءاله اکبری امروز در جنع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: 550 میلیارد تومان اعتبار از ابتدای سالجاری تاکنون به احداث بزرگراه و راه اصلی در استان تخصیص یافته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 279 میلیارد تومان رشد حدود 97 درصدی را نشان می دهد.

  وی ادامه داد: با اعتبارات تخصیص داده شده 120 کیلومتر بزرگراه و بیش از 40 کیلومتر راه اصلی در محدوده تحت پوشش این اداره کل در دست احداث است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بزرگراه ها را شاهرگ توسعه و پیشرفت هر منطقه دانست و تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته در تخصص اعتبارات  50 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی تا پایان اسفندماه جاری در استان به بهره برداری می رسد.

اکبری افزود: همچنین عملیات  ساخت 27 کیلومتر باند دوم در محور زابل_ زاهدان و 15 کیلومتر باند دوم در محور زاهدان_ میرجاوه نیز تا پایان سالجاری آغاز می گردد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  راحت ترین راه دسترسی کشورهای آسیای میانه و نیز کشور افغانستان به آب های آزاد جهانی از طریق سیستان و بلوچستان و بندر چابهار است که این امر مزیت تجاری بسیار مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد حدود 97 درصدی اعتبارات احداث بزرگراه در سیستان و بلوچستان

رشد حدود 97 درصدی اعتبارات احداث بزرگراه در سیستان و بلوچستان