مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-15ورزشي

ایموبیله برترین گلزن لاتزیو در سری A شد


مهاجم ملی پوش تیم ملی ایتالیا توانست برترین گلزن لاتزیو در لیگ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساکرنت، چیرو ایموبیله روز دوشنبه با زدن تنها گل تیمش در پیروزی 1-0 مقابل ونتزیا، رکورد گلزنی تاریخ لاتزیو در سری آ را شکست و این تیم را به رده پنجم رساند تا بالاتر از تیم همشهری یعنی رم قرار گیرد.

در این دیدار ایموبیله یک گل آفسیاد نیز به ثمر رساند و در نهایت با تک گل ارزشمند خود تعداد گل هایش را با پیراهن لاتزیو به 144 رساند که یک گل بیش تر از سیلویو پیولا، اسطوره گلزن ایتالیایی است.

پیولا بهترین گلزن تاریخ سری آ با 274 گل در طول یک دوره 25 ساله است و بزرگ ترین افتخار او قهرمانی جام جهانی 1938 با تیم ملی ایتالیا است.

او 9 سال از آن سال ها را در لاتزیو بازی کرد و در مجموع 149 گل در تمامی رقابت ها برای باشگاه پایتخت نشین فوتبال ایتالیا به ثمر رساند، رکورد دیگری که در پایان فصل گذشته توسط ایموبیله می تواند شکسته شود.

گل ایموبیله بسیار شیرین بود زیرا به لاتزیو اجازه داد تا پیش از داربی پایتخت هفته آینده بالاتر از آتالانتا و مهم تر از همه رم باشد.

این مهاجم توانست در تابستان افتخار بزرگی را با تیم ملی فوتبال کشورش کسب کند و عنوان قهرمانی یورو 2020 را کسب کرد و حالا باید تلاش کند تا تیمش را به جام جهانی قطر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایموبیله برترین گلزن لاتزیو در سری A شد

ایموبیله برترین گلزن لاتزیو در سری A شد