مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-15بين الملل

گفت وگوی بلینکن با الکاظمی درباره حمله سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی


وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد وزیرامور خارجه این کشور و نخست وزیر عراق درباره حمله موشکی سپاه به مواضعی از رژیم صهیونیستی در اربیل گفت وگو کرده اند.

- وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد وزیرامور خارجه این کشور و نخست وزیر عراق درباره حمله موشکی سپاه به مواضعی از رژیم صهیونیستی در اربیل گفت وگو کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای نوشت: آنتونی بلینکن وزیرامور خارجه آمریکا روز گذشته با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق گفت وگو کرد.

در این بیانیه آمده است که وزیر خارجه بلینکن حملات موشکی ایران به نزدیکی اربیل را که به ادعای آن ها استقلال عراق را نقض کرده ، محکوم و با ملت عراق ابراز همبستگی کرده است.

بر اساس این بیانیه وزیر امور خارجه آمریکا و نخست وزیر عراق این حمله را نشانگر لزوم اتحاد عراق و فوریت تشکیل دولتی پاسخگوی ملت عراق است که از تمامیت ارضی عراق حفاظت کند، داسته اند.

همچنین وزیر امور خارجه آمریکا تعهد کشورش نسبت به دولت عراق و دیگر کشورها را در منطقه در زمینه پاسخگو دانستن ایران، به نخست وزیر ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گفت وگوی بلینکن و الکاظمی در پی این مطرح می شود که روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند روز پیش در بیانیه ای اعلام کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی بلینکن با الکاظمی درباره حمله سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی

گفت وگوی بلینکن با الکاظمی درباره حمله سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی