مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-15اجتماعي

برنامه ریزی پلیس برای کاهش 49 درصدی سوانح ترافیکی در نوروز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از برنامه ریزی برای کاهش 49 تا 50 درصدی سوانح و حوادث ترافیکی در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از برنامه ریزی برای کاهش 49 تا 50 درصدی سوانح و حوادث ترافیکی در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در رزمایش طرح نوروزی 1401 که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: خوشبختانه با پیگیری های فرمانده کل انتظامی کشور اولین جلسه شورایعالی ایمنی و حمل و نقل کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه توجه دولت متمرکز بر موضوع سفرهای نوروزی و ایمنی ترافیک در این ایام شده است، گفت: بنا شد جلسات بعدی شورایعالی ایمنی و حمل و نقل هر دو ماه یک بار با حضور رییس جمهور یا معاون اول رییس جمهوری برگزار شود.

هادیانفر با تاکید بر اینکه مدیریت ترافیک، تسهیل تردد، ایمنی تردد و خدمت رسانی به مردم جزو اولویت ها و اهداف همیشگی پلیس است، گفت: کاهش 49 تا 50 درصدی سوانح و حوادث ترافیکی در برنامه هفتم توسعه پیش بینی خواهد شد و ماهم برای آن برنامه ریزی کرده و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: باید برای تحقق این مهم از همین فروردین ماه و طرح نوروزی 1401 شروع کنیم و کاهش 49 تا 50 درصدی حوادث ترافیکی را در این ماه و با مشارکت تمام دستگاه ها اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی پلیس برای کاهش 49 درصدی سوانح ترافیکی در نوروز

برنامه ریزی پلیس برای کاهش 49 درصدی سوانح ترافیکی در نوروز