مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-15ورزشي

سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه خلیج فارس جوان برگزیده هرمزگان شد


امیرحسین طالبی سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه خلیج فارس به عنوان جوان برگزیده حوزه فضای مجازی و رسانه استان هرمزگان انتخاب شد.

- ایسنا/هرمزگان "امیرحسین طالبی" سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه خلیج فارس به عنوان جوان برگزیده حوزه فضای مجازی و رسانه استان هرمزگان انتخاب شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در آیین تجلیل از جوانان برتر حوزه های مختلف استان هرمزگان، افزود: در هفته جوان نیز 53 برنامه در شهرستان بندرعباس و استان هرمزگان تدارک دیده ایم و در خدمت جوانانی هستم که نخبه های برگزیده استان در حوزه های مختلف هستند.

مظفر خادمی با اشاره به اینکه بارها بارها در تمامی شرایط هرمزگانی ها نشان دادند که می توانند در تمامی عرصه ها می درخشند و صاحب تخصص و حرفی برای گفتن دارند، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی در سطح استان هرمزگان، برنامه های هدفمندی در ستاد جوانان استان مصوب و اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه به طور حتم از تمامی ظرفیت ها بهره می بریم تا سازمان های مردم نهاد نقش پر رنگ تری در جامعه داشته باشند، اضافه کرد: خانه های جوان را در تمامی شهرستان ها فعال می کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: در پنج شهرستان میناب، رودان، بستک، بندرلنگه و قشم مبلغ 300 میلیون تومان را برای هر خانه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه خلیج فارس جوان برگزیده هرمزگان شد

سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه خلیج فارس جوان برگزیده هرمزگان شد