مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 06:572022-03-15سياسي

حقوق بشر اسلامی نیاز امروز بشریت است و باید در جهان گسترده شود


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: حفظ کرامت همه جانبه انسان ها مورد تاکید اسلام است و حقوق بشر اسلامی از جمله مسائلی است که باید با ادبیات بین المللی به آن پرداخته شود.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: حفظ کرامت همه جانبه انسان ها مورد تاکید اسلام است و حقوق بشر اسلامی از جمله مسائلی است که باید با ادبیات بین المللی به آن پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عصر روز گذشته در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک(تفاهم نامه حقوق بشر اسلامی) که میان مجمع جهانی اهل بیت(ع)، ستاد حقوق بشر، جامعه المصطفی العالمیه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امضا شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: همه مسلمانان باید در زمینه آماده سازی مقدمات ظهور تلاش کنند تا بستری برای تحقق عدالت و عقلانیت فراهم شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از رؤسای دستگاه های مشارکت کننده در این تفاهم نامه اذعان کرد: تفاهم نامه حقوق بشر اسلامی بستر مناسبی برای استیفای حقوق مسلمانان جهان است تا بنا بر آنچه مورد تاکید اسلام است کرامت همه جانبه انسانها حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر اسلامی نیاز امروز بشریت است و باید در جهان گسترده شود

حقوق بشر اسلامی نیاز امروز بشریت است و باید در جهان گسترده شود