مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 01:272022-03-14سياسي

نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در گناوه افزایش یابد


رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات نوروزی باید توجه جدی صورت گیرد و شبکه بهداشت درمان بر اجرای این دستورالعمل ها نظارت کامل داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی صفری دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه اظهار داشت: فرهنگ غنی مردم گناوه که سابقه تاریخی دارد باید با اخلاق خوب به گردشگران و مسافران معرفی شود و با خرد جمعی، وحدت و هم افزایی برای مردم فضایی پرنشاط و امید آفرین ایجاد کنیم و این فرهنگ غنی را معرفی کنیم.

فرماندار گناوه تصریح کرد: عملکردها، کارهای انجام شده و تجربیات را ثبت کنیم تا برای سال های آینده از این تجربیات بهره مند شده و عیب ها را برطرف و حسن ها را بیافزاییم.

وی به تلاش مضاعف تمامی کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان در نوروز 1401 اشاره و افزود: کمپ راهنما در ورودی شهرها توسط شهرداری ها و سایر دستگاه های مرتبط برپا شود و در ورودی ها بنر راهنما برای مسافران و گردشگران نصب شود.

وی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تعطیلات نوروزی تاکید کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی باید با جدیت انجام شود و شبکه بهداشت درمان بر اجرای این دستورالعمل ها کامل و جدی داشته باشند.

صفری خاطرنشان کرد: در صورت بی توجهی و سهل انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تغییر شرایط و وضعیت بیماری، زیرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در گناوه افزایش یابد

نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در گناوه افزایش یابد