مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 00:072022-03-14اقتصادي

وجود 800 هکتار فضای سبز در تفرجگاه عینالی تبریز


رییس سازمان عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از وجود 800 هکتار فضای سبز در تفرجگاه عینالی تبریز خبر داد و گفت: مشکل اصلی ما در این زمینه، - بحران تامین آب است.

بابک دانش پناه روز دوشنبه، 23 اسفندماه در نشست خبری، با بیان این که این سازمان مسئولیت بهره برداری از 5600 هکتار را دارد، اظهار کرد: برای توسعه خدمات تفرجگاه عینالی باید امکانات زیرساختی فراهم شود در حالی که ما در این تفرجگاه، مشکل تامین آب، فاضلاب، گاز و برق داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با تخصیص اعتبار به سازمان در سال آینده، برنامه ایمن سازی مسیرهای پارک پیوند و ربع رشیدی به تفرجگاه عینالی در دستورکار قرار دارد.

وی ادامه داد: تامین سرویس بهداشتی، روشنایی و سایر امکانات خدماتی نیز بایستی در این تفرجگاه در سال آینده تکمیل شود.

دانش پناه گفت: سازمان عون ابن علی بودجه 30 میلیارد تومانی از شهرداری دریافت می کند اما این بودجه تنها به فضای سبز و حقوق کارکنان و کارگران می رسد و کفاف اجرایی شدن پروژه ها را ندارد.

وی افزود: در سال آینده، اعتبارات سازمان به 51 میلیارد تومان افزایش یافته و انتظار داریم که دولت نیز برای ارتقای سطح پروژه های تفرجگاه بزرگ عینالی تبریز اعتبار تخصیص دهد و حداقل ژیرساخت های ابتدایی مثل گاز و برق را تامین کند تا سرمایه گذاران نیز جذب این تفرجگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 800 هکتار فضای سبز در تفرجگاه عینالی تبریز

وجود 800 هکتار فضای سبز در تفرجگاه عینالی تبریز