مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 23:522022-03-14سياسي

تلاش مدعیان دروغین برای خدشه وارد کردن به آموزه های مهدویت


مدعیان دروغین در دوران غیبت کبری ادعای نیابت خاص از امام زمان(عج) را دارند که مسئولان و مردم باید به خطرهای ناشی از این موضوع توجه جدی کنند تا این افراد نتوانند خدشه ای بر مسئله مهدویت وارد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی قمی در مراسم جشن شام میلاد حضرت علی اکبر(ع) که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: خطبه 138 نهج البلاغه به تصریح علمای شیعه و اهل سنت در مورد امام زمان(عج) است و در این خصوص مباحث مختلفی از سوی علما مطرح شده است.

وی افزود: حضرت علی(ع) در این خطبه می فرماید یکی از کارهای حضرت امام زمان(عج) این است که هدایت را بر کارهای نفسانی غلبه خواهند داد و ملاک و معیار را قرآن قرار می دهند در حالیکه قبل از ظهور معیار اندیشه و سلیقه افراد است.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: بعد از ظهور حضرت امام زمان (ع) دیگر هیچ انسانی نمی تواند سلیقه و رای خودش را بر قرآن مقدم کند چرا که حضرت ولی عصر(عج) در حقیقت مفسر قرآن کریم است.

حسینی قمی یادآور شد: طبق روایت عده ای در زمان ظهور می خواهند برداشت و تفسیر و قرائت خودشان را به حضرت ولی عصر(عج) تحمیل کنند و به وسیله برداشت ها و تفسیرهای سلیقه ای برای مقابله با حضرت اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مدعیان دروغین برای خدشه وارد کردن به آموزه های مهدویت

تلاش مدعیان دروغین برای خدشه وارد کردن به آموزه های مهدویت