مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 23:122022-03-14اقتصادي

فرصت درآمدزایی هنرمندان استان سمنان در بازارچه های نوروزی


مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان از ایجاد فرصت درآمدزایی هنرمندان استان در بازارچه های نوروزی خبر داد و گفت: 14 بازارچه نوروزی ایجاد می شود.

- ، با بیان اینکه ورودی شهرهای استان سمنان همزمان با عید نوروز با همکاری راه و شهرسازی شهرداری ها و راهداری، ساماندهی شده تا بازارچه های صنایع دستی و تولیدات استان راه اندازی شود، تاکید کرد: بازارچه های صنایع دستی با هدف عرضه محصولات تولیدی استان در 14 نقطه راه اندازی می شوند.

وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد و تولیدگران و هنرجویان می توانند در این بازارچه ها محصولات شأن را بفروشند، ابراز کرد: بعضاً مشاهده شده که تولیدکنندگان با حضور 15 روزه خرج یک سال شأن را تأمین کرده اند اطلاع رسانی شده که حضور با کیفیت داشته باشند.

فعالیت هنرمندان در 53 رشته مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان همچنین با بیان اینکه هنرمندان صنایع دستی استان در 53 رشته فعالیت دارند، تاکید کرد: استان سمنان از این لحاظ دارای غنای خاصی است و صنایع دستی تولیدی استان نسبت به جاهای دیگر کاربردی تر است.

کرم زاده با بیان اینکه صنایع دستی استان سمنان به صورتی کاربردی هستند که در زندگی روزمره مردم تأثیر دارد، افزود: این موضوع بسیار مهم است چرا که اغلب صنایع دستی استان سمنان به صورت تزیینی خاص نیستند و کاربردهای خوبی هم در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت درآمدزایی هنرمندان استان سمنان در بازارچه های نوروزی

فرصت درآمدزایی هنرمندان استان سمنان در بازارچه های نوروزی