مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 22:372022-03-14سياسي

برنامه عملیاتی خود را برای مدیریت استان را ارائه کنید


همدان_12 تشکل دانشجویی در استان همدان در نامه ای به استاندار ضمن نقد برخی روندها در انتصابات، بر پاسخگویی در خصوص برنامه ها و ارائه سند مدیریتی استان تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نامه این تشکل های دانشجویی از استاندار همدان خواسته شده است برنامه و سند مدیریت استان همدان در حوزه های مختلف ارائه شود.

متن این نامه به شرح زیر است: بسم رب الشهدا و الصدیقین خدمت استاندار محترم همدان جناب آقای قاسمی فرزاد؛ سلام علیکم با صلوات بر پیامبر اکرم و خاندان پاک و مطهر ایشان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ولی عصر (عج اللّه تعالی فرجه الشریف)، در ابتدای سخن توجه حضرتعالی را به این سخن از رهبر معظم انقلاب اسلامی جلب می نماییم: همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه ی همه ی ماست.

حال در واپسین روزهای سال 1400 و در شرایطی که حدود 150 روز از انتصاب حضرتعالی به عنوان استاندار همدان سپری شده است و با عنایت به عملکرد و اقدامات شما به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان و اطرافیانتان سوالات، ابهامات و نگرانی هایی برای دغدغه مندان این خطه اعم از مردم انقلابی، نخبگان و دانشجویان به وجود آمده که لازم دانستیم جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی این موارد را مطرح نموده و خواستار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه عملیاتی خود را برای مدیریت استان را ارائه کنید

برنامه عملیاتی خود را برای مدیریت استان را ارائه کنید