مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 22:022022-03-14ورزشي

پیام تبریک فرمانده ارشد سپاه الغدیر در پی قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد


فرمانده ارشد سپاه الغدیر در پی قهرمانی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد پیام تبریکی صادر کرد و گفت: فتح جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر بیانگر امید به جوانانی است که می توانند موجب عزت و افتخار استان در عرصه ملی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در بخشی از پیام تبریک سردار رضا پورشمسی به تیم والیبال مقاومت شهداب یزد برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر کشور آمده: این پیروزی موجب فخر و نشاط مردم دارالعباده استان یزد شد و به آن افتخار می کنیم.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر در بخش دیگری از این پیام افزود: فتح جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر که به پشتوانه اندیشه های مربیان و تلاش و پشتکار بازیکنان به ارمغان آمد، بیانگر امید به جوانانی است که می توانند موجب عزت و افتخار استان در عرصه ملی باشند.

سردار پورشمی ضمن عرض خدا قوت، ادامه داد: کسب این افتخار و قهرمانی را به تک تک بازیکنان، کادرفنی و سرپرستان این تیم، مسئولان ورزش استان و مردم دارالعباده یزد تبریک عرض می کنم.

وی در پایان پیام تبریک خود گفت: امیدوارم مسیر رشد و تعالی والیبال استان به سمت موفقیت های بالاتر و پایدارتر در عرصه های رقابتی آینده استمرار یابد و همواره شاهد درخشش تیم های ورزشی استان در عرصه های ملی و حتی جهانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک فرمانده ارشد سپاه الغدیر در پی قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد

پیام تبریک فرمانده ارشد سپاه الغدیر در پی قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد