مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 21:222022-03-14ورزشي

نمایشگاه فروش اسباب بازی میزبان کودکان در ماه رمضان برگزار می شود


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نمایشگاه فروش اسباب بازی درماه آینده همزمان با ماه رمضان از افطار تا سحر در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

- ، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی عصر امروز دوشنبه 23 اسفند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مراسم گفت: زمانی که کودک بودم فکر نمی کردم روزی خودم متولی صنعت بازی های رایانه ای شوم و هم اکنون کودکان و نوجوانانی هستند که در آینده می توانند در صنعت اسباب بازی فعال باشند.

بنابراین هر اتفاقی در این دنیا به دست خود بشر رقم می خورد و چگونگی آن به نوع تعلیم و تربیت بر می گردد پشتوانه ای که بر اساس آن مجسم و تولید می شود.

وی افزود: زمانی اسباب بازی را در خانه خودمان تولید می کردیم و زمانی که اسباب بازی های خانگی رایج بود و امروز چگونه است که این صنعت این چنین اهمیت بسیاری دارد و بسیاری از افراد در ابعاد مختلف از این صنعت بهره برداری می کند.

پس صنعت اسباب بازی مقوله مهمی است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه گفت: باید بر اساس این روند تحولاتی که در دنیا رخ می دهد و اهمیتی که این مقوله دارد باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فروش اسباب بازی میزبان کودکان در ماه رمضان برگزار می شود

نمایشگاه فروش اسباب بازی میزبان کودکان در ماه رمضان برگزار می شود