مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 21:122022-03-14اقتصادي

افزایش 55درصدی بودجه شهرداری نجف آباد


شهردار نجف آباد با بیان اینکه بودجه شهرداری نجف آباد 55درصد افزایش پیدا کرد، گفت: در شهرستان نجف آباد پروژه هایی در حال کار است که فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از نجف آباد، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ظهر امروز در نشست خبری باخبرنگاران ابراز داشت: جریان خدمت به عنوان شعار شهرداری و مدیریت شهری نجف آباد انتخاب شده و سعی می شود همه اطلاع رسانی ها با این کلید واژه در رسانه ها منتشر شود.

وی از عملیاتی شدن 37 پروژه عمرانی، ترافیکی و خدماتی در جریان خدمت نجف آباد خبر داد و گفت: تکمیل و استمرار پیشرفت پروژه های بزرگ شهر نجف آباد در سال جدید نیز مانند سال 1400 با قوت ادامه دارد و جریان خدمت تا پایان این پروژه ها تعطیل نخواهد شد.

امامی ضمن مثبت دانستن افزایش بودجه شهر اظهار داشت: با توجه به منابع مناسب افزایش 55 درصدی بودجه را در دستور کار قرار داده و از 370 به 590 میلیارد افزایش دادیم که از این مبلغ 420 میلیارد بودجه عمرانی و مابقی آن بودجه جاری خواهد بود.

شهردار نجف آباد با بیان اینکه حرکت جریان شهر نجف آباد، کلان برنامه ای است در راستای خدمت به مردم این شهر تاریخی، اظهار کرد: حرکت جریان خدمت در راستای جریان شهر با احیای پروژه های تعطیل شده و نیمه تعطیل شهر با قوت در حال انجام است و شاهد اتفاقات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 55درصدی بودجه شهرداری نجف آباد

افزایش 55درصدی بودجه شهرداری نجف آباد