مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 21:122022-03-14سياسي

حجت الاسلام فیلی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام شد


در نشست شورای اداری شهرستان حجت الاسلام فیلی به عنوان رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز در نشست شورای اداری شهرستان ایلام با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام تودیع و معارفه شد، در این نشست حجت الاسلام فیلی رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام شد.

ما به دنبال اسم و شهرت نیستیم  حجت الاسلام فیلی رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام در این نشست گفت: بنده در این مسئولیت به عنوان یک برادر در خدمت همه عزیزان هستم در این 6 ماه مسئولیت مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تحولات عظیمی در استان ایلام رخ داده است و ما به دنبال اسم و شهرت نیستیم بلکه در راستای اهداف و رسالت و انتظاراتی که از ما وجود دارد می خواهیم قدمی برداریم.

وی افزود: امیدوارم با هماهنگی و همکاری ها بتوانیم خدمتی به مردم، جامعه و فرزندان که در این شهر هستند داشته باشیم؛ در این فضای بسیار سنگین تبلیغاتی که دشمن بر علیه نظام، انقلاب و اسلام با این تفکرات منفی که در فضای مجازی در ذهن فرزندان، جوانان و مردم رسوخ کنند بتوانیم مقابله کنیم.

رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام ادامه داد: مهمترین اقدامی که مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برای سال های آینده برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام فیلی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام شد

حجت الاسلام فیلی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام شد