مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 21:022022-03-14سياسي

مدیران ادارات نباید در مسائل قضایی بدون جهت ورود پیدا کنند


فرماندار گلپایگان با بیان اینکه در انتخاب مدیران ادارات خودم تصمیم می گیرم، گفت: مدیران ادارات نباید در مسائل قضایی بدون جهت ورود پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با تأکید بر رعایت نظم و انضباط اداری در بین مسؤولان ادارات گلپایگان، اظهار کرد: مدیران در جلسات فرمانداری حضور داشته باشند تا تصمیم گیری ها به موقع انجام شود.

وی با اشاره به اینکه یادمان شهدای گمنام در پارک لاله گوگد و دره شهیدان آن طور که باید ساماندهی نشده است، افزود: یادمان شهدای گمنام شهرستان می تواند به مراکز مذهبی فرهنگی تبدیل شود.

عسگریان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی تفکیک قوا مورد تأکید قانون اساسی است و مدیران ادارات نباید در مسائل قضایی بدون جهت ورود پیدا کنند، افزود: صحیح نیست وقتی حکمی صادر می شود مدیر اداره به رییس دادگستری و دادستان نامه اعلام نظر بفرستد چرا که موضوعات شخصی نیست مربوط به عموم مردم است و حق رضایت دادن ندارید و دخالت مدیران پیگیرد قانونی دارد.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر اینکه  طبق مصوبه شورای امنیت کشور وظیفه حفظ و حراست از اداره در وظیفه مدیر اداره است؛ گفت:  مدیران ادارات مراقب تخلیه تلفنی از سوی افراد ناشناس باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ادارات نباید در مسائل قضایی بدون جهت ورود پیدا کنند

مدیران ادارات نباید در مسائل قضایی بدون جهت ورود پیدا کنند