مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-14فرهنگي

«دلتنگی» به پیشواز بهار می رود/قدردانی از سربازان گمنام امام زمان


همزمان با فرارسیدن ایام میلاد حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان نماهنگی با صدای محمد علیزاده پیش روی مخاطبان قرار داده می شود.

- ، موسسه فرهنگی و هنری کساء در آستانه ی میلاد امام عصر (عج) و هفته سربازان گمنام یک قطعه موزیک ویدئوی سینمایی را که فرآیند تولید آن بیش از یک سال به طول انجامیده را منتشر کرد.

معین طیبی آهنگساز، محمد علیزاده خواننده، حسن محمودی تنظیم کننده، محسن طهرانی کارگردان عوامل اجرایی این نماهنگ که توسط روابط عمومی وزارت اطلاعات تهیه شده را تشکیل می دهند.

در توضیح این نماهنگ آمده است: تقدیم به چشمان همیشه منتظر مادران، همسران و دختران سربازان گمنام عصر ظهور؛ آنان که عاشق ترین زنان زمین اند و دلتنگی فرزندان، همسران و پدران مهم ترین نگرانی زندگی شان را ساخته اما دل به آرامش ِایران خوش دارند.

گروه بزرگ هنرمندان نقش آفرین در تهیه و تولید موزیک ویدئوی دلتنگی به نمایندگی از مردم قدردان ایران اسلامی، این قطعه را در تقارن میلاد منجی عالم بشریت و نوروز 1401 به عنوان برگ سبزی تحفه ی درویش، به پیشگاه مقام بلند عاشقان صبور ایران زمین (مادران و همسران گمنامان شهید، جانبازان و سربازان گمنام امام عصر) تقدیم می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دلتنگی» به پیشواز بهار می رود/قدردانی از سربازان گمنام امام زمان

«دلتنگی» به پیشواز بهار می رود/قدردانی از سربازان گمنام امام زمان