مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-14سياسي

نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) اعدام 81 مسلمان عربستانی را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در پیامی که نسخه ای از آن در اختیار دفتر فارس در استان مرکزی قرار گرفت، آورده است: اعدام 81 انسان مسلمان و بی گناه از ساکنان حجاز و منطقه شرقی عربستان و اتباع یمنی توسط وزارت کشور عربستان لکه ننگ دیگری بر دامن رژیم خودفروخته و دست نشانده آل سعود است.

در ادامه این پیام آمده است: وزارت کشور عربستان با وارد کردن اتهاماتی همچون داشتن افکار نادرست، عقاید انحرافی، اقدام علیه امنیت عمومی و ایجاد شورش و هرج و مرج به اعدام شدگان قصد گمراه کردن افکار عمومی و مجامع بین المللی را دارد و آزادیخواهان جهان باید به این اقدام تروریستی آل سعود پاسخ کوبنده بدهند.

این پیام می افزاید: رژیم آل سعود هر ساله شمار زیادی از مخالفان خود را با هدف مقابله با آزادی بیان و به بهانه مبارزه با تروریسم به مجازات های سنگین و اعدام محکوم می کند و هیچ یک از مجامع بین المللی نیز پاسخگو نیستند.

نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت حکومت عربستان را مجری برنامه های دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و اسراییل در فتنه انگیزی فرقه ای و مذهبی در منطقه عنوان کرده و آورده است: مجامع بین المللی که در برابر حمله روسیه به اکراین تبلیغات گسترده ای را در دستور کار خود قرار دادند، اکنون در برابر این جنایت شفاف و آشکار آل سعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) اعدام 81 مسلمان عربستانی را محکوم کرد

نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) اعدام 81 مسلمان عربستانی را محکوم کرد