مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-14بين الملل

حوزویان و مردم قم امروز جنایات رژیم آل سعود را محکوم کردند


تجمع اعتراضی حوزویان و مردم انقلابی قم در اعتراض به جنایات رژیم آل سعود روز دوشنبه در مدرسه فیضیه حوزه علمیه قم برگزار شد.

- ایسنا/قم تجمع اعتراضی حوزویان و مردم انقلابی قم در اعتراض به جنایات رژیم آل سعود روز دوشنبه در مدرسه فیضیه حوزه علمیه قم برگزار شد.

در پی اقدام عربستان سعودی در اعدام ده ها نفر از شهروندان این کشور حوزویان و مردم قم با تجمع در مدرسه فیضیه اعدام های وحشیانه رژیم سعودی را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی از سکوت مجامع بین المللی و همچنین سرسپردگی سران برخی کشورهای عربی در اجرای سیاست های استکباری در پروژه اسلام هراسی، حمایت از گروه های تکفیری و نقض گسترده حقوق بشر و آزادی بیان انتقاد کردند.

مسوول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه در بخشی از این تجمع طی سخنانی با محکومیت اعدام ده ها نفر از جوانان توسط عربستان سعودی بیان کرد: در اعدام های وحشیانه اخیر توسط رژیم سعودی نام 41 جوان شیعه نیز دیده می شود.

حجت الاسلام سیدمفید حسینی کوهساری تصریح کرد: متوسط سن این افرادی که اعدام شدند 22سال است این در حالی است که این جوانان از هفت سال گذشته در زندان بسر می بردند و امروز نیز سعودی ها جنازه آنها را تحویل نمی دهند و حتی اجازه سوگواری در منازل شخصی نیز به آنها داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزویان و مردم قم امروز جنایات رژیم آل سعود را محکوم کردند

حوزویان و مردم قم امروز جنایات رژیم آل سعود را محکوم کردند