مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 20:222022-03-14سياسي

200 جشن مهدوی در مشهد برگزار می شود/توزیع نان رایگان در حاشیه شهر


رییس موقوفه مشارکتی مهدوی در خراسان رضوی گفت: کاروان های انتظار در روز نیمه شعبان 200 جشن در مشهد به ویژه در غرب این شهر برنامه ریزی و برگزار می کنند.

- به گزارش، حجت الاسلام سعید آخوندی عصر دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه های دهه مهدویت خیمه الانتظار در مشهد اظهار کرد: ویژه برنامه در انتظار باران که با حضور سخنرانان و مداحان کشوری از 20 اسفند آغاز و تا 28 این ماه ادامه دارد، در مجتمع خیمه انتظار با حضور با شکوه مردم برگزار می شود.

رییس موقوفه مشارکتی مهدوی در خراسان رضوی افزود: ویژه برنامه اهدای 14 هزار شاخه گل به جوانان در سطح شهر مشهد مقدس در شب ولادت حضرت علی اکبر (ع) انجام شده است.

وی بیان کرد: در ویژه برنامه عاشقانه های انتظار نیز 12 سری جهیزیه به نوعروسانی که مراسم ازدواجشان را در خیمه الانتظار برگزار کرده اند، اهدا می شود.

آخوندی افزود: 40 موکب توسط همسایه های خیمه الانتظار در قالب ویژه برنامه کوچه انتظار از ساعت 5 بعدازظهر برپا می شود.

رییس موقوفه مشارکتی مهدوی در خراسان رضوی اظهار کرد: توزیع نان رایگان در ویژه برنامه ای با عنوان سر سفره امام مهربان توسط نانوایی هایی که در حاشیه شهر هستند انجام می شود.

وی با بیان این که اجتماع منتظران نیز صبح نیمه شعبان از عرصه میدان شهدا مشهد آغاز می شود، افزود: از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 جشن مهدوی در مشهد برگزار می شود/توزیع نان رایگان در حاشیه شهر

200 جشن مهدوی در مشهد برگزار می شود/توزیع نان رایگان در حاشیه شهر