مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-14ورزشي

اختصاص بیشترین نرخ پرداخت تسهیلات کارآموزی استان تهران به پیشوا


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به آمادگی ارائه تسهیلات به مهارت آموزان دارای مدرک گفت: به کارآموزان پیشوا بیشترین نرخ تسهیلات اختصاص خواهد یافت.

- ، تهمینه دانیالی عصر دوشنبه در نشست با نخبگان جوان که به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در پیشوا و با حضور ابراهیم تاجیک نوری، فرماندار، سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، کیان پهلوان افشاری رییس دانشگاه آزاد اسلامی، پارسافر رییس اداره ورزش و جوانان، آریا رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: جوانان، درصد بالایی از جمعیت پیشوا را شامل می شوند و همین موضوع نگاه ویژه ای را به این شهرستان می طلبد.

مشاور وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر تحکیم بنیان خانواده و مدیریت جمعیتی است و سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیش از 60 درصد جمعیت کشور خدمت ارائه می کند و در حوزه های مختلف مسئولیت دارد.

وی افزود: جوانان در کنار تحصیل باید به مهارت آموزی بپردازند و در این راستا لازم است اداره کار شهرستان پیشوا طی تفاهمنامه ای با اداره فنی و حرفه ای به سمت بهره مندی از آموزش های مهارتی بر اساس زیست بوم اشتغال بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیشترین نرخ پرداخت تسهیلات کارآموزی استان تهران به پیشوا

اختصاص بیشترین نرخ پرداخت تسهیلات کارآموزی استان تهران به پیشوا