مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-14فرهنگي

امروز دوران هنرِ در خدمت مردم است


نگاه ما به هیچ عنوان هنر برای هنر نیست بلکه به دنبال ترویج و تعریف هنر در خدمت مردم هستیم.

- قزوین-رییس حوزه هنری قزوین گفت: نگاه ما به هیچ عنوان هنر برای هنر نیست بلکه به دنبال ترویج و تعریف هنر در خدمت مردم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد رضا امامقلی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مابین حوزه هنری انقلاب اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که ظهر دوشنبه در خانه فرهنگ امیرکبیر استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: ما از مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تقدیر می کنیم که به واسطه وسعت دید و نگاه هم افزای ایشان در فاصله کوتاه زمانی به تفاهم رسیدیم و حضورشان ایشان در استان و این اتفاق ها روزنه امید و پویایی استان خواهد بود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: ما در خانه امیر کبیر به صورت ویژه دز سه حوزه هنرهای تصویری (نماهنگ، مستند، فیلم کوتاه)، ادبیات پایداری (تاریخ شفاهی) و آفرینش های ادبی فعالیت خواهیم داشت.

این مسئول با اشاره به این موضوع که کمک به اقتصاد هنر از اهداف جدی این مشارکت و همکاری بوده است عنوان کرد: ایجاد اشتغال پایدار، معرفی توانمندی جوانان در حوزه های یاد شده و جذب سرمایه گذاران ویژه در استان قزوین خصوصاً فعالین بهش صنعت و کشاورزی از اهداف ویژه ما بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دوران هنرِ در خدمت مردم است

امروز دوران هنرِ در خدمت مردم است