مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-14سياسي

در امنیت نرم هم باید تقویت شویم


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اهمیت تامین امنیت در کشور و تاثیرات امنیت سخت و نرم گفت: همان طور که در امنیت سخت قوی تر شدیم باید در امنیت نرم در حوزه زیرساختی یعنی فضای مجازی، - سایبری و محتوایی که چاشنی آن جهاد تبیین است نیز مجهزتر و تقویت شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رحمان جلالی روز دوشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری نَرماشیر در شرق استان کرمان، هم به نوعی به امام جمعه این شهرستان که برخی گلایه ها از بی اطلاعی خود درباره انتصاب در فرمانداری داشت پاسخ گفت و هم به برخی اظهارات مسئولان شهرستان رفسنجان در شمال غرب استان نیز به نوعی واکنش نشان داد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمان ضمن تاکید بر اینکه در مورد فرآیند انتخاب مدیران اعلام نظر با اعمال نظر متفاوت است گفت: در همه انتصاب ها نظر ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و مسئولان امنیتی و حتی نخبگان، گروه ها و جناح های سیاسی استعلام می شود.

جلالی افزود: فرآیند انتصاب ها علمی، نظام مند و قاعده محور است و اعلام نظرها به معنای اعمال نظر نیست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: شاید برخی، در حوزه انتصابات بویژه فرمانداران دغدغه دارند اما باید بدانیم برای این انتصاب ها مکانیزم و فرآیندی طی می شود؛ حتی برخی به ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در امنیت نرم هم باید تقویت شویم

در امنیت نرم هم باید تقویت شویم