مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-14اجتماعي

15 سال دیگر ظرفیت آرامستان بهشت سکینه پُر می شود


سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: آرامستان بهشت سکینه (س) تا 15 سال آینده امکان میزبانی از اهل قبور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمودی نژاد، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص آمار فوتی های دو سال اخیر با در نظر گرفتن شیوع کرونا، گفت: از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش از 30 هزار نفر در آرامستان بهشت سکینه (س) دفن شده اند.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونایی، امکان زیارت اهل قبور در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال میسر نبود، اضافه کرد: به همین دلیل پیش بینی می شود امسال شاهد مراجعه خانواده های زیادی به این مجموعه باشیم.

این مقام مسؤول تصریح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال بیش از 90 هزار خودرو وارد آرامستان بهشت سکینه می شود که قطعا مدیریت آنها ساده نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تسهیل تردد زائران برای زیارت اهل قبور مورد تاکید است، یادآور شد: امیدوارم شهروندان پیش از ساعت 14 و در ساعات خلوت به آرامستان مراجعه کنند.

محمودی نژاد توضیح داد: مراجعه کنندگان با وارد کردن کد # 1530*6655* می توانند راهنمای تردد در بهشت سکینه (س) را در موبایل خود دریافت کنند و با مشاهده آن کمتر در ترافیک بمانند، همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 سال دیگر ظرفیت آرامستان بهشت سکینه پُر می شود

15 سال دیگر ظرفیت آرامستان بهشت سکینه پُر می شود