مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-14سياسي

قرآن کریم به 130 زبان زنده دنیا ترجمه شده است


معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت خدمت گزاری به قرآن کریم را در طول انقلاب اسلامی درخشان دانست و یادآور شد: - اکنون جوانان ایرانی بسیار زیادی در جهان اسلام در حوزه های مربوط به دانش قرآنی می درخشند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 200 میلیون نسخه قرآن کریم و 37 هزار عنوان کتاب قرآنی چاپ و منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مهدی صفی یاری دوشنبه در مراسم اختتامیه اولین دوره مهرواره قرآنی طه که با حضور روحانیون، طلاب و قاریان برجسته کشوری در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، قرآن کریم به 130 زبان زنده دنیا ترجمه شده که کار بسیار ارزشمندی است.

وی تاسیس رادیو قرآن و شبکه تلویزیونی قرآن را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 42 سال گذشته عنوان کرد و افزود: ایجاد بیش از 400 سایت تخصصی قرآن کریم در پرونده نظام اسلامی وجود دارد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت خدمت گزاری به قرآن کریم را در طول انقلاب اسلامی درخشان دانست و یادآور شد: اکنون جوانان ایرانی بسیار زیادی در جهان اسلام در حوزه های مربوط به دانش قرآنی می درخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن کریم به 130 زبان زنده دنیا ترجمه شده است

قرآن کریم به 130 زبان زنده دنیا ترجمه شده است