مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-14اقتصادي

فعال سازی یک سوم واحدهای صنعتی راکد گیلان در فاز نخست


سرپرست سازمان صمت استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حفظ اشتغال و پویایی تولید در گیلان گفت: با پیگیری های صورت گرفته در فاز نخست یک سوم واحدهای صنعتی راکد و تعطیل گیلان باید احیا و راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید دغدعه کدیران واحدهای تولیدی در عرصه های مختلف برطرف شود، اظهار کرد: یکی از عمده ترین دغدغه مدیران واحدهای تولیدی در گیلان درگیر بودن فرایند بروکراسی اداری زائد است، لذا این مهم در گیلان به طور کامل برطرف شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حفظ اشتغال و پویایی تولید در گیلان گفت: با قید فوریت و در اسرع وقت باید مشکلات واحدهای صنعتی در گیلان حل و فصل شود.

سرپرست سازمان صمت استان گیلان با اشاره به دستور استاندار گیلان در خصوص احیاء واحدهای تولیدی در این استان افزود: با پیگیری های صورت گرفته در فاز نخست یک سوم واحدهای صنعتی راکد و تعطیل گیلان باید احیا و راه اندازی شود، لذا توجه به این بخش از مهم ترین اولویت های دولت است.

پورحیدری یکی از برنامه های استکبار را به زانو درآوردن صنعت تولید در کشور دانست و بیان کرد: با تولید مناسب و انبوه به طور یقین تحریم های ظالمانه استکبار به زانو در خواهد آمد زیرا چرخ اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی یک سوم واحدهای صنعتی راکد گیلان در فاز نخست

فعال سازی یک سوم واحدهای صنعتی راکد گیلان در فاز نخست