مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-14حوادث

هشدار فرمانده انتظامی خراسان جنوبی/چهارشنبه سوری تبدیل به چهارشنبه سوزی نشود


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تاکید بر برخورد با متخلفان چهارشنبه آخر سال گفت: 10 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه کشف شده که امیدواریم چهارشنبه سوری تبدیل به چهارشنبه سوزی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای وظایف سازمانی و امنیت اجتماعی از ابتدای امسال  87 تن انواع مواد مخدر در مبادی ورودی و مواصلاتی استان کشف و 120 باند مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

وی از دستگیری 9 هزار نفر قاچاقچی و خرده فروشان مواد مخدر در سال جاری خبر داد و افزود: این رقم نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

 فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به توقیف هزار و 900 دستگاه خودرو حامل قاچاق تصریح کرد: از ابتدای امسال 827 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه رشد 70 درصدی دارد.

سردار فرشید از رشد 12 درصدی سرقت های خرد از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس بیش از 75 درصد سرقت ها کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد:  88 درصد سرقت های خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند، طبس، قاین، درمیان و فردوس انجام می شود و در این مدت سه هزار و 800 نفر سارق دستگیر شدند که نشان از رشد 28 درصدی نسبت به پارسال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرمانده انتظامی خراسان جنوبی/چهارشنبه سوری تبدیل به چهارشنبه سوزی نشود

هشدار فرمانده انتظامی خراسان جنوبی/چهارشنبه سوری تبدیل به چهارشنبه سوزی نشود