مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-14سياسي

ظرفیت های تنگستان در نوروز استفاده شود


عید امسال سفر مسافرین به استان و تبع آن به تنگستان باید به عنوان یک فرصت به نگاه کنیم و از این ظرفیت شهرستان استفاده شود.

- ، احمد لطفی ظهر دوشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان تنگستان که در سالن جلسات شهرداری دلوار تشکیل شد اظهار داشت: عید امسال سفر مسافرین به استان و تبع آن به تنگستان باید به عنوان یک فرصت به نگاه کنیم و بتوانیم از ظرفیت شهرستان و هم مسافرین که سفر می کنند استفاده شود در تنگستان ظرفیت های زیادی نهفته است که قابل احیا و معرفی است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: شهرستان در بحث گردشگری متفاوت و متنوع است و چه در ساحل، دریا و کوهستان گردشگری ویژه ای هستند که باید تلاش شود با معرفی این حوزه در اختیار مسافرین قرار داد.

فرماندار تنگستان بیان کرد: در بحث نان و تنظیم بازار ایام عید جهاد کشاورزی با توجه به پیک مراجعه مسافران نوروزی در بخش دلوار و مرکزی همکاری لازم در تهیه آرد مورد نیاز نانوایی داشته باشد.

وی یاد آور شد: در مورد خدمات دریایی در سواحل دلوار از جمله ناجی غریق هلال احمر شهرستان اقدام لازم برای ایام عید در نظر بگیرید.

لطفی خاطرنشان کرد: در جهت برقراری نظم و امنیت عمومی سواحل، بخشداری دلوار، نیروی انتظامی، نیروهای بسیج رضویون توجه لازم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های تنگستان در نوروز استفاده شود

ظرفیت های تنگستان در نوروز استفاده شود