مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-14اقتصادي

برای میزبانی از مسافران آماده باشید/ قصور پذیرفتنی نیست


فرماندار نهاوند با بیان اینکه دست اندرکاران صنعت گردشگری در نهاوند آماده میزبانی از مسافران نوروزی باشند گفت: هیچ قصوری پذیرفته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ جعفر سلگی ظهر امروز در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی اظهار کرد: در شرایط فعلی باید  تمهیدات خدمت به مسافران نوروزی متناسب با دستورالعمل های بهداشتی بوده و دستگاه های مرتبط نیز امکانات لازم را به منظور رضایت مسافران و افزایش زمان اقامت آنها در این شهرستان مهیا کنند.

  وی افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، کمیته های مختلفی تشکیل شده تا در صورت مساعد بودن شرایط بهداشتی برنامه هایی را برای معرفی جاذبه های فرهنگی و گردشگری شهرستان اجرا کنند.

فرماندار نهاوند افزود: کمیته حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی، امنیتی، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، اطلاع رسانی و فضای مجازی در ایام نوروز به مسافران در این شهرستان خدمت رسانی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون ممنوعیت سفرهای نوروزی از سوی ستاد کرونا اعلام نشده است افزود: در صورت نبود مشکل خاصی همه باید آماده بوده و از مسافران استقبال شایسته ای داشته باشیم و در این زمینه از هیچ مدیری کوتاهی پذیرفته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای میزبانی از مسافران آماده باشید/ قصور پذیرفتنی نیست

برای میزبانی از مسافران آماده باشید/ قصور پذیرفتنی نیست